Odběr zboží
1. Osobní odběr je možné po telefonické domluvě na ul.Pod Zvonek 340.
![]() |
2. Splátkový prodej (ESSOX)
3. Odvoz starých spotřebičů (do 30km)
4. Montáž carhifi
Možnost montáže autorádií a carhifi ZDARMA v autorizovaném servise (Škoda) - nad 5 000,- bez dph.
Nevyzvednutí zásilky
Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutí zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstoupíte od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a Vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží na poště nebo od přepravní společnosti nevyzvednete, tak to v pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti.
Navíc dokud neodstoupíte, nejlépe písemně nebo formou e-mailu na sp.trading@volny.cz od smlouvy, odpovídáte za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednutí zásilky (poštovné, balné, účetní vrácení do skladu atd.).
Jestliže se rozhodnete, že zboží nechcete, a odstoupíte od smlouvy až poté, co bylo zboží expedováno, musíte uhradit vzniklé náklady na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1000Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty) budou předány společnosti www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.
§ 420 obč. zákoníku
(1) Každý odpovídá za škodu, kterou způsobil porušením právní povinnosti.
§ 588 OZ
Z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.