Kategorie zboží

Odběr zboží

1. Osobní odběr je možné po telefonické domluvě na ul.Pod Zvonek 340.

 
mapa
 

2. Splátkový prodej (ESSOX)

3. Odvoz starých spotřebičů (do 30km)

4. Montáž carhifi
Možnost montáže autorádií a carhifi ZDARMA v autorizovaném servise (Škoda) - nad 5 000,- bez dph.

Nevyzvednutí zásilky

Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutí zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstoupíte od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a Vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží na poště nebo od přepravní společnosti nevyzvednete, tak to v pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti.

Navíc dokud neodstoupíte, nejlépe písemně nebo formou e-mailu na sp.trading@volny.cz od smlouvy, odpovídáte za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednutí zásilky (poštovné, balné, účetní vrácení do skladu atd.).

Jestliže se rozhodnete, že zboží nechcete, a odstoupíte od smlouvy až poté, co bylo zboží expedováno, musíte uhradit vzniklé náklady na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1000Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty) budou předány společnosti www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.

§ 420 obč. zákoníku

(1) Každý odpovídá za škodu, kterou způsobil porušením právní povinnosti.

§ 588 OZ

Z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.

Zavřít